martedì 8 giugno 2010

Microsoft do ta sulmojë rivalin Google, me reklama .


Gjiganti i softuerëve Microsoft, është i vendosur që të nisë një fushatë e cila do t’i kushtojë nga 80 deri në 100 milion dollarë për të promovuar motorin e saj të kërkimit, Bing. Kjo fushatë reklamimi, mendohet se do ta ndihmojë atë për të rrëmbyer një pjesë të madhe të tregut të reklamave online.

Kjo është një fushatë shumë e madhe – nëse e krahasojmë me tërë industrinë e konsumit, ose nëse e krahasojmë me faktin se Google ka shpenzuar gjithsejtë 25 milion dollarë për të gjitha reklamat e saj në vitin e kaluar, sipas TNS Media Intelligence , ndërsa prej këtij buxheti, rreth 12 milionë dollarë u përqëndruan vetëm për rekrutim.

Ndërsa Microsoft, ka shpenzuar 361 milion dollarë, ose shumë herë më shumë se Google. Sigurisht, Google kurrë nuk është përballur me reklama negative, e për më tepër, asnjëherë në këtë nivel.

JWT është caktuar të jetë agjencia e marketingut e cila do ta ndihmojë kompaninë Microsoft të arrijë qëllimin e saj, ndërsa fushata e reklamimi pritet të përhapet në internet, TV, shtyp dhe radio.