martedì 8 giugno 2010

Alfa Giulietta automjeti më i sigurt në klasën e tij .


Automjeti i ri Giulietta është më i sigurti në klasën e vet, lavdërohen në Alfa pas rezultateve të testimeve të cilat i ka kryer agjencia e pavarur evropiane për siguri - Euro NCAP.

Giulietta i ka merituar 87 prej 100 pikëve totale për siguri, duke bërë për vete 97 për qind të pikëve për mbrojtje të rriturve, 85 për qind për mbrojtje të më të vegjëlve dhe 63 për qind për mbrojtje të kalimtarëve.

Për titullin e automjetit më të sigurt në pjesën më të madhe Giulietta mund t’i falënderohet pikëve të fituara për pajisjet e sigurisë të cilat vijnë në pajisje serike qysh nga modeli më bazik. Ky çmim për ekipin e Alfas është edhe më i madh, kur merret parasysh se në vitin 2009 Euro NCAP i ka ashpërsuar edhe më tepër kriteret e sigurisë.

Prodhuesi italian i ka fituar 86 për qind të pikëve për shkak të integrimit të ABS-it dhe ESP-it, si dhe gjashtë jastëkëve të ajrit, prej të cilëve dy janë për vozitësin dhe bashkë-vozitësin si dhe për shkak të diferencialit elektronik Q2 me rrëshqitje të kufizuar. Giulietta po ashtu ka fituar pikë edhe për gjeneratën e dytë të sistemit SAHR i cili zvogëlon mundësinë e lëndimeve nga goditjet në dyer