sabato 1 maggio 2010

JESSICA ALBA, BUKURI E FSHEHUR


Lindur në Pomona, Kaliforni (SHBA) më 28 prill 1981, aktorja e bukur Jessica Marie Alba, ia detyron natyrën e saj tipareve të karakterit të trashëguar nga babai i saj meksikan, pilot aeroplani ushtarak amerikan, dhe e ëma, me origjina europiane spanjolle, franceze, daneze dhe italiane.

Për shkak të profesionit të babait, Jessica e vogël kaloi një fëmijëri endacake, mësuar të ndërrojë shpesh shtëpinë, shkollën dhe miqtë. Nga Pomona u shpërngul në Biloxi, Misisipi, pastaj përsëri pas tre viteve në Kaliforni, pastaj në Del Rey, Teksas. Vetëm kur Jessica ishte nëntë vjeçe familja u vendos përgjithmonë në jug të Kalifornisë.

Pasioni për aktore ka lindur herët, kur ishte pesë vjeçe. Dymbëdhjetë vjeçe Jessica fiton një garë që i lejon asaj për të studiuar aktrim. Më pak se një vit më vonë një agjent e kupton talentin e saj. Kështu, në moshën 13 vjeçare Jessica Alba ka shansin për të debutuar në ekranin e madh: angazhohet dy javë për një rol të vogël, por pas tërheqjes së papritur të protagonistes, Jessica u zgjodh në rolin e Gail , çka ia mundëson të ketë emrin e saj në krye të titujve të filmit "Camp Askund" (1994).

Më pas xhiron dy reklama kombëtare dhe duket tri herë në serinë "Bota e fshehtë e Alex Mack."

Nuk duhet shumë kohë dhe Jessica hyn në serinë televizive "Flipper" (1995) duke itrepretuar Maya-n; fillon të njihet si mike e delfinëve që ëndërron sirenat. Gjatë filmimit të "Flliper" u zhvendos për dy vjet në Australi me nënën e saj, ku mundi të marrë një patentë për zhytëse.

Këtë përvojë e ndjekin paraqitje më shumë sporadike, duke përfshirë dy episodet e "Beverly Hills, 90210". Në 1999 luajti në komedinë "Asnjëherë puthur".

Popullariteti dhe çmimet e para vijnë me "Dark Angel", seri televizive që portretizon protagonisten Max. Zgjedhur midis mbi një mijë kandidateve nga James Cameron dhe Chic Egle, krijues i serisë, Jessica e kishte përgatitur trupin e saj për të interpretuar vajza gjenetikisht të zonjat për seri fantastiko-shkencore. Për njëmbëdhjetë muajsh është trajnuar në palestër, ka studiuar artet marciale, dhe ka zotëruar mirë motiçikletën. Në sheshin e xhirimit të "Dark Angel" njihet me Michael Weatherly (aktor tashmë në trupën realizuese të "Navy NCIS"), me cilin është e lidhur në vitet 2001-2003. Kjo bëri bujë për shkak se ai ishte 12 vjet më i madh. Në njëzet vjetorin e lindjes, ai i kërkoi asaj të martoheshin.

Pas dy filmave interesante por me shpërndarje të kufizuar ("Paranoid" dhe "Fjalori i vogël i dashurisüe", ky i fundit asnjherë nuk ka dalë në kinema), ajo luajti në komedinë muzikore të vitit 2003 "Honey".

Viti 2004 duket të jetë një vit pushimi, kështu Jessica Alba pati mundësinë për të përmirësuar imazhin e saj. U duk në shfaqje të mëdha televizive dhe në mbulesa revistash. Nënshkruan edhe një marrëveshje të madhe sponsorizimi me L'Oreal.

Ngjitja vazhdon më 2005, kur ajo luan Nancy Callahan në "Sin City" (me Bruce Willis, Mickey Rourke, Benicio Del Toro, Elijah Wood) dhe të së bukurës së fshehtë në filmin tejet të pritur "Katër fantastikët". Edhe kapitulli i dytë është një sukses, i cili e çon Albën në krye të Olimpit të grave më të bukura në botë.

Më 2005 ajo luajti në filmin "Into the Blue", ndërsa një vit më vonë në Good Luck Chuck. Më 2008 luajti filmin e parë horror, "The Eye", një ribërje e origjinalit të "Hong Kong". Në shkurt të atij viti drejtoi ceremoninë e çmimeve të Academy of Motion Picture Art and Sciences, pra të çmimeve Oskar. Më vonë luajti rol kryesor në filmin The Love Guru.

Më 2006 Jessic Alba u shpall mes 25 femrave famoze më tunduese dhe "Sex Star of the Year".

Alba u martua me Cash Warren më 19 maj 2008 në Los Anxhelos. Ata u njohën kur po xhironin Fantastic Four më 2004.